O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

środa, 5 września 2012

Michałkowo - już w Bystrej

Nowe miejsce jest super z powodów paru:

po 1 - pokój zajęciowy WIEKSZY JASNIEJSZY Z ŁAZIENKA

po 2 - jestesmy teraz blisko gór co widac i czuć przede wszystkim!!!!
dawno nie oddychalam tak pełną piersią:) od razu czlowiek ma lepszy humorek

po 3 - dostepność i ilość miejsc gdzie moge pojść z psiakami podczas przerw

Jest naprawde fajnie a jestem pewna ,że bedzie jeszcze lepiej a to ,że dalej no cóż nie można mieć wszystkiego:) poza tym uczciwie mówiac ta droga wpłynie na moja umiejetność jazdy i wprawę więc wsumie same plusy. Dalekie wyprawy na kursy wszelakie przestaną byc stresem.

podoba się  nam;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz