O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

piątek, 20 stycznia 2012

małe - duże

Dziś w Drugim Domku zaplanowany był kulig ale... śnieg nam stopniał;) nic straconego jeszcze troszkę zimy przed nami. Powtarzaliśmy dziś pojęcia małe - duże było trudniej bo trzeba było nie tyle wskazać co posegregować. Był aporcik, tańce i powtórzenie piosenki o Joko;)

;) tęsknią za Joko

po powitaniu czas na naukę

zbiór dużych rzeczy
zbiór małych

i zabawę
aporcik





tańce nie wyszły - zdjęcia zamazane;)

a  na zakończenie piosenka o Joko

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz