O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

czwartek, 21 kwietnia 2011

Joko u Okruszków

Byłam wraz z Joko odwiedzić maluszki w mini - żłobku OKRUSZEK w Bielsku, to była naprawdę cudownie spędzona godzina. Joko została cudownie przyjęta , dzieci wraz z opiekunkami pięknie się z Joko bawiły. Dzieci karmiły , rzucały piłeczkę, dla starszych przygotowaliśmy tor przeszkód. Najmniejsze Okruszki wpatrywały się w Joko z wielkim zaciekawieniem. Z zainteresowaniem słuchały odgłosów - jak piesek pije wodę,  jak chrupie smaczki ,jak piszczy piłeczka, którą właśnie przyniósł w pyszczku. Była naprawdę wspaniała atmosfera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz