O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

czwartek, 14 kwietnia 2011

Zajęcia - Zosia

Nasza Zosieńka to już nie ta dziewczynka;) odkąd zamieszkała u nich Joko.Nie te emocje, nie te zachowanie, nie te ruchy. Ruchy odważniejsze, pewniejsze, bardziej czytelne. Zachowanie nie wiem jak inaczej napisać poprostu radość z obcowania z psem. Zosia jest swobodnejsza, pełna pomysłów na zabawe z psem a przy tym delikatna. Stara się być odpowiedzialnym opiekunem pieska;) - oczywiście pod czujnym okiem rodziców. A  emocje oj to cała gama;) nawet szczekanie nie jest już takie całkiem straszne.Cały czas Zosia opowiada co też nowego zrobiła jej Joko, czego się nauczyła , co zbroiła;)   Jestem bardzo dumna z jej postępów i przeszczęśliwa.
Teraz widujemy się już rzadziej ale kiedy Zosia przyjeżdża to pokój zajęciowy aż drży w posadach tak szaleje z pieskami.
spontaniczny uścisk;) i pełna swoboda

szaleństwa szaleństwami ale  poćwiczyć też trzeba i skupić uwagę choćby po to by złapać oddech;) hihi





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz