O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

piątek, 22 kwietnia 2011

Klub Elfika

Odbyło się drugie spotkanie z dziecmi w Klubie Elfika. Podczas pierwszego spotkania omawiane było poprawne zachowanie wzg psa, nauka dzieci i uwrażliwienie ,że pies także czuje ból, że nie wolno go krzywdzić bo cierpi . Psiak to żywa istota i czuje jak my;)  na poruszenie tego tematu bardzo nalegali rodzice bo niestety często jest tak,że psiak w domu ma pod górkę ;(  niestety dziecku pozwala się czasem na zbyt wiele a potem... bywa za późno pies się wkońcu obroni. A dzieci często zasłyszane informacje mówią dalej ;) Jestem bardzo szczęśliwa bo dzieciaczkom w głowach zostało po tym spotkaniu bardzo wiele informacji. Pierwsze co usłyszałam gdy weszłyśmy z Joko na drugie spotkanie było - ja pamiętam na piesku się nie jeździ od jeżdżenia jest koń - piękne nieprawdaż;) a potem było ,że z pieskiem trzeba delikatnie,powoli ,że nie wolno krzyczeć - bo pieska bolą uszy i boi się. Potem był czas na zabawe i naukę. Utrwalaliśmy kolory, był tor przeszkód, aporcik i nauka chodzenia z pieskiem na smyczy a także karmienie z łyżeczki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz