O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

piątek, 9 marca 2012

Piąteczek;)

Dziś kończy się kolejny turnus było jak zwykle udanie. Oto wycinek.
Zosia przygotowywana do masażyku i ciekawski,wszędobylski  Queenik;) mnie tu nie ma, mnie tu nie ma;) nie przeszkadzam wogóle przecież hi

no a może troszkę się jednak pobawimy co? zobacz jakie mam fajne łapy;)

mogę się przytulić ....

a co tak fajowo pachnie niuch niuch ooooooo makaronik może podkradnę sobie jeden - chyba nie zauważą;)


małe pozowanko na koniec no jak już się wtryniłam to mam;)


i "zabawa " podpory kaszowe
 docisk


Oskarek
Poza zajęciami z Terapii Ręki - masażykami ,Knillem - świadomość ciała,pracą nad chwytem i przekerowaniem stukania ,Oskarek świetnie nawiązał kontakt z psiakiami - jest widoczna różnica od ostatniego razu. Mamy już kontakt wzrokowy, wyłapywanie jak psiak coś robi i obracanie głowy z zaciekawieniem w stronę dzwięku, wokalizacja w kierunku psa i jest próba podania psu smakołyka - niezborność ruchów troszkę nam to jeszcze utrudnia ale jest gest w kierunku no i mamy aporcik ;)

z Tussią drapanki
z Tussią rzucanki i co ważne kontakt wzrokowy;)

i ćwiczymy chwyt


jak się zagapie to się pies sam poczęstuje hihi

a tu już bardziej świadomie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz