O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

piątek, 9 marca 2012

"Moje" Maluszki

Klaudunia ćwiczenie chwytu po jednym chrupku do miseczki pyk
czasem mała zmiana planów;) i wprost do pysia

czesanko

brzuszek też no dobra;)

Sandra łowi







były też puzzelki i na koniec praca Piesek kawowy - pierwsze trzeba było tę kawe powyciągać sobie ;) nie łatwa sprawa a potem z pomocą poprzyklejać kawę wzdłuż konturu


Sandra ma coraz lepszą koordyncję między rączkami.


Kubuś wariatuńcio;)

 Zabawa dzwiękonaśladowcza -robiliśmy babki zwierzątek zadanie było odezwać się jak babkowe zwierze
a te szaleństwa pozostawie bez komentarza i choć zdjęcia niewyraźnie widać emocje jakie towarzyszom tym zabawom






a ile było słów pies biegnie,szybko,poślizgnął się,złapał ,przyniósł,daj,jeszcze,wysoko,skoczył,oddał, oddaj;)........................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz