O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Michałkowo-grudzień

W grudniu na turnusie w Michałkowie był Krzyś;) i jak zwykle było dużo dobrej zabawy,śmiechu a przy tym i sporo pracy. Krzyś bardzo się przywiązał do moich psiaków i to jak okazuje im swoje dziecęce przywiązanie i miłość jest poprostu wzruszające. Jest bardzo opiekuńczy i delikatny i nawet jak dokazuje ;) to robi to z wyczuciem - sporo się już chłopak nauczył. Psiaki przy nim też czują się swobodnie;)
no pokaż co malujesz, prosze...

ciastolinka




Był też Oskarek , który uczył się co mogą jego rączki, jak fajnie jest bawić się i dotykać różnych faktur i bawić się różnymi substancjami  i choć początki były trudne to z każdym dniem było tylko lepiej

uczę się puszczać banieczki
i łapać

i troszkę pomieszamy i poprzesypujemy

i nawet piesio jest fajny;) i można pogłaskać


i był Łukaszek;)
były zabawy z Queeni



 i mączny świat

i wiele innych zabaw .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz