O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

wtorek, 27 grudnia 2011

Miś i Przyjaciele

Wraz z Joko miałam przyjemność brać udział w dniach otwartych nowego Przedszkola Miś i Przyjaciele http://www.misiprzyjaciele.pl/. Będzie to nasze nowe miejsce pracy , nowe wyzwanie a przede wszystkim nowe doświadczenie. Już wkrótce pierwsze zajęcia ;)


Na dniach otwartych Joko mogła zapoznać się z nowym miejscem , powęszyć - miałyśmy osobną sale ;) i w spokoju poczekać na dzieciaczki. Spotkanie miało spontaniczny przebieg (oczywiście kontrolowany;) ) maluszki zapoznały się z Joko, przywitały,pogłaskały. Były zabawy z tunelem i karmienie psiaka. Na zakończenie aporcik - choć z tym bywało różnie nie zawsze to Joko biegła po piłkę;)  
Było bardzo przyjemnie i emocjonująco.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz