O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

wtorek, 5 kwietnia 2011

Zajęcia - Michałkowo

Krzyś -  zajęcia prowadzone metodą AAA (Animal Assisted Activities) - czas spędzony na spontanicznej zabawie z psem. Było jak zwykle wiele radości, śmiechu i 1000 pomysłów na minutę na fajową zabawe;) były również stałe elementy stanowiące proces terapeutyczny.
W zabawie "przemycane" były zajęcia wspomagające rozwój motoryki małej i dużej, rozwijaliśmy umiejętność skupiania uwagi, wzbogacaliśmy słownictwo, ćwiczyliśmy takie pojęcia jak kolor , wielkość. Ćwiczyliśmy liczenie i stymulowaliśmy zmysły. Utrwalaliśmy orientacje w schemacie własnego ciała i w przestrzeni. Doskonaliliśmy koordynację oko-ręka. Ćwiczyliśmy spostrzegawczość, celność rzutu, segregacje.
Był też czas na wyciszenie i relaks. Kolejny turnus upłynął nam bardzo sympatycznie i jak zwykle za szybko. Dozobaczenia w krótce.













Buziak
Pielęgnacja
Kuba - Kuba na zajęciach z pieskami bardzo dzielnie pracował i uczył się nowych rzeczy. Ćwiczyliśmy skojarzenia aby doskonalić pamięć i poprawność wypowiedzi, wzbogacaliśmy słownictwo,liczyliśmy. Ćwiczyliśmy koncentracje uwagi, koordynacje oko-ręka. Pieski są dla Kuby dużą motywacją do ćwiczeń i dają mu dużo radości. Z niecierpliwością czekał na zajęcia a ja równie niecierpliwie czekam na kolejny turnus.Pozdrawiam.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz