O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

wtorek, 22 marca 2011

Zajęcia - Przedszkole

W przedszkolu królowały skojarzenia;) karta wyjściowa to oczywiście karta z psem ;) a druga do koloru do wyboru. Dzieci tworzyły  naprawde różnorodne i ciekawe  skojarzenia, np . pies i samochód 

"Mój pies lubi jeździć autem"
"Mój pies goni samochody"

Było naprawde wesoło, ciekawie i ....bardzo interesująco;) pieski pomagały jak mogły łypiąc okiem na co ciekawsze karty;) a potem z zainteresowaniem słuchały pomysłów dzieciaków





bardzo podobało mi się,że dzieci wspólpracowały  między sobą i wzajemnie sobie pomagały

poza tym rysowaliśmy psie portreciki ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz