O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

sobota, 11 grudnia 2010

Kursy i szkolenia

Moje kursy


Kraków 2005 - Warsztaty "Podstawy Dogoterapii" - org przez Stowarzyszenie Znaczny Stopień Integracji


Kraków 2006 -Kurs "Dogoterapia - metoda wspomagająca terapię i rehabilitację dziecka z niepełnosprawnością" org przez Stowarzyszenie Znaczny Stopień Integracji


Kraków2008 -  "Bezpiecznie z psem – Lekcja wychowawcza" org przez  Centrum Kynologiczne Canid

Katowice 2008 – "Kurs Psa Terapeutycznego I st" org przez Śląskie Centrum Kynologiczne PRESTOR

Katowice 2008 – semi "Pierwsza pomoc weterynaryjna" org przez Śląskie Centrum Kynologiczne PRESTOR i lecznicę dla psów Fabisz-Stefanek

Katowice 2009 – "Trener Psów" kurs teoretyczny Ist org przez ośrodek szkolenia psów PASTEL

Katowice  2010 – "Kurs Pies i Dziecko – Dogoterapia" org przez ośrodek szkolenia psów PASTEL

Pszczyna 2010 – szkolenie "Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem" org przez Fundację SYNAPSIS

Kraków  2010 – konferencja- "(Dogo)terapia czy pseudoterapia"  org przez Fundację Jak mleczna czekolada
 

Kraków  2010 – semi "Nie tylko dogoterapia" org przez Fundację Psia Wachta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz