O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

niedziela, 26 sierpnia 2012

Aktualności - wrzesień

Przede mną wiele zmian;)
od września zmiana siedziby naszej placówki ,Michałkowo będzie w Bystrej - co to znaczy dla mnie;) wcześniejsze wstawanie napewno hi ale i większe luksusy tzn większy pokój zajęciowy z własną łazienką - będzie można zaszaleć.
We wrześniu wybieram się na dwa kursy - nowych doświadczeń nigdy za wiele;)
Wracam też do placówek .....ale tylko do dwóch resztę przejmuje mój znajomy Piotr Jasionek. Napewno będę w TPD i w przdszkolku Krystianka - Drugi Domek jednakże już z niejszą częstotliwością - trzeba mierzyć siły i możliwości własne i psie przede wszystkim ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz