O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

piątek, 27 kwietnia 2012

SI - Integracja Sensoryczna

Już od dłuższego czasu chodzi za mną ten temat;) i tak zbieram się na DUŻY krok by zapisać się na kurs. Integracja jest fantastyczna, daje tyle możliwości i tyle informacji o dziecku. Wczoraj byłam w Katowicach na warsztatach z Carol Kranowitz pt. "Nie-zgrabne dziecko: Zrozumieć zaburzenia przetwarzania sensomotorycznego" . Było super! Siedziałam jak zaczarowana, zasłuchana ,8 godz przeleciałao mi nawet nie wiem kiedy. Carol cudnie prowadziła te warsztaty , dzieliła się swoimi doświadczeniem,były filmy i przykłady. Na koniec podpisywła swoje książki ,które można było zakupić na miejscu.
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz