O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

piątek, 10 lutego 2012

cd opowieści o Turnusie;)

Krzyś - wspólpraca rączek, praca w lini środka
wycelować

i siup i proste plecki;)
i rzucamy do celu


żabki

i puzzelki



masażyki Tomka






Tomek coraz lepiej się skupia , zaczyna się bawić i kojarzyć np. gwiazdki z lustrem, biedronkę z masażem. Wodzi też za psem ,obraca głowę gdzy pies pije , chcę wykorzystać to zainteresowanie dlatego zawsze jest chwila na karmienie  i pogłaskanie psa
Gosia szalała z Draką;)


i wspierała naukę  cierpliowści Tussi;)

portrecik

razem sobie poczytały

i lepiły pieska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz