O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

sobota, 10 grudnia 2011

Mikołajki



Nasza Kochana Joko znów przyniosła dzieciaczkom w ten dzień sporo słodkości i dobrej zabawy.

Byliśmy w TPD - gr pon i wt


wpadliśmy do Okruszka
odbierając Krystianka z przedszkola zrobiłyśmy niespodziankę dzieciaczkom i paniom z Drugiego Domku

Joko to prawdziwy Święty Psi Mikołaj ;) pełen ciepła, dobroci ,cierpliwości  - lubią ją wszystkie dzieci

1 komentarz:

  1. cześć Gosiu :)
    witamy z domku i jeszcze raz dziękujemy za wspaniałe zajęcia :)
    Yoko w wersji mikołajkowej jest przecudna :)

    pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń