O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

niedziela, 23 października 2011

Placówki

Jestem zwoleniczką twierdzenia ,że należy znać swoje możliwości.I pracować tak by dawać z siebie 100%. Obecnie kiedy prowadzę Dogoterapię oraz Terapię Ręki mam sporo zajęć i niestety z pewnymi placówkami musiałam się pożegnać. Ale nikogo nie pozostawiłam samego mam wokół siebie wspaniałych ludzi ,którzy też pracują z pieskami i śmiało mogę ich polecić. Na moje miejsce poleciłam Piotra J.  http://www.rehabilitacja.beskidy.pl/strona.php?wybranaKategoria=91&akcja=&szukaj=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz