O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

sobota, 11 czerwca 2011

Piknik

Joko, Tussi i Blus ,pies mojej siostry Ewy , brały udział w pikniku pracowniczym. Miałyśmy tam swoje super przygotowane, odgrodzone  miejsce. Dzieci wraz z rodzicami przychodziły do nas pobawić się , pogłaskać pieski, nakarmić. Był czas na krzyżówki i malowanki. Dzieci chodziły też chętnie z pieskami na spacer. Był czas na rozmowy o odpowiednim traktowaniu zwierzaków i o miejscu psa w ludzkiej rodzinie. Starałyśmy się z siostrą odpowiadać rzetelnie na pytania i służyć poradami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz