O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

czwartek, 17 lutego 2011

Zajęcia - Krzyś

Spotkania z pieskami są dla Krzysia czasem wyczekiwanym ;) to super zabawa, ale także relaks po ćwiczeniach. Zajęcia są dla niego nagrodą za trud włożony w rehabilitację tym razem były także motywatorem by przemierzyć długi korytarz Michałkowa ( na własnych nogach z lekką pomocą cioci rehabilitantki) i zobaczyć co tam u Joko i Draki słychać a może dziś na zajęcia przyjechała Tusia;) - a to zagadka;)
Ćwiczyliśmy motorykę małą, koordynację oko ręka , spostrzegawczość troszkę broiliśmy hihi a spacerki z pieskami wspomagały naukę chodu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz