O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

poniedziałek, 10 stycznia 2011

Zajęcia - Przedszkole

Na zajęciach przedszkolnych najważniejszym elementem jest nauczenie dzieci odpowiedniego traktowania zwierząt a także odpowiedniego zachowania się tak aby kontakt ze zwierzęciem był bezpieczny i dla obu stron przyjemny. Staram się nauczyć dzieciaki jak bawić się z pieskami, co psy lubią i w prosty sposób przekazać im jak pieski się uczą i co chcą nam przekazać swoim zachowaniem. Dzieci uczą się pielęgnować  psy i dbać o ich psie potrzeby. Poza tym oczywiście zajęcia z pieskami wspomagają rozwój dzieci w różnych sferach.
Wspomaganie i utrwalanie nauki liczenia i kolorów


 Ćwiczenia w dopasowywaniu  par - co robi pies? co robi kot?


 układanki dostępne w wydawnictwie Arson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz