O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

wtorek, 4 stycznia 2011

Różności

Okres świąteczno-noworoczny minął nam spokojnie i rodzinnie. Był czas
na zabawy śnieżkowe, wariacje ogrodowe i spacerki. Nabraliśmy sił aby w
Nowy Rok 2011 wejść pełną parą z nowymi pomysłami, planami i
nadzieją ,że będzie to dobry rok. Mamy w planach napewno parę wystaw (
zaczynamy w marcu wystawą w Katowicach), napewno jakieś seminarium i
oczywiście ciągłe doskonalenie warsztatu pracy. Nasze stadko dogaduje
się bardzo dobrze, sunie są zdrowe i szczęśliwe. Joko w tym roku, w
marcu, kończy 8 lat - widac już,że zwalnia tempo ale nadal jest w niej
dużo energi i chęci do zabawy. Życzę Wszystkim wspaniałego Roku 2011.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz