O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

sobota, 18 grudnia 2010

Zajęcia - Zuzia

Lubię ten stan umysłu;)  kiedy do głowy wpada mi pomysł na nowe ćwiczenie. Tak było na ostatnich zajęciach z Zuzą i zaplanowane ćwiczenie zostało szybciutko zmodyfikowane;) Dla Zuzannki bardzo ważna jest praca różnymi fakturami , ćwiczenie siły nacisku i odwrażliwianie ponieważ ma duże zaburzenia sensoryczne. Do ćwiczenia wykorzystałam żabki do prania (mają takie fajne wypuski na uchwytach) miseczki w takich samych kolorak jak żabki i smakołyki. Zadaniem Zuzy było mocne naciśnięcie żabki tak aby smakołyk wpadł do miseczki.
Jednym z naszych małych sukcesów jest fakt ,że po ost turnusie Zuzia nauczyła się rzucać piłką. Teraz nadal ćwiczymy umiejętność rzutu. Zbieramy piłki i wrzucamy je do pojemnika a potem  rzucamy piłki pieskowi   - raz Zuza raz ja  (chcę nauczć Zuzę przez obserwację  i naśladownictwo rzucać daleko)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz