O mnie

Moje zdjęcie
Jestem właścicielką czterech wspaniałych suczek ,które wspierają mnie w mojej pracy Dogoterapeuty. Mam wielkie szczęście ,że mogę moją pasę połączyć z pracą;) od niedawna prowdzę również zajęcia z Terapii Ręki. Na moim blogu pragnę się podzielić z Wami moim doświadczeniem - zapraszam.

sobota, 11 grudnia 2010

Zajęcia - piątek 10.12.2010

Dzisiejszy dzień upłynął w Michałkowie  matematycznie. Na zajęiach z Maksem i Kubą robiliśmy ćwiczenia wspomagające naukę liczenia. Oczywiście stopień trudności został odpowiednio dobrany do możliwości chłopaków.
Kuba




Maks ( wraz z mamą)

Stałym ele. zajęć jest karmienie piesków. Dla Kuby ćwiczeniem angażującym obie rączki  (motoryka mała) jest łamanie pasków karmy na mniejsze kawałki. Następnie karmimy albo widelczykiem, albo chowamy do układanki albo karmimy z rączki.


Dla Maksia  karmienie pieska też jest wielką frajdą kiedy trzyma smakołyk w dłoni bardzo się stara otworzyć rączkę aby piesek mógł dosięgnąć jedzonko, jest z siebie wtedy bardzo dumny
zdjęcie to pochodzi z blogu Maksymilianka http://blog.maksymilianek.pl/  gdzie można więcej poczytać o turnusie w Michałkowie jak i o samym Maksie i jego  postępach w rehabilitacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz